sâmbătă, 5 aprilie 2014

echinocţiu de primăvară

hai să învățăm să mergem în aer
prin întunericul care se teme de oameni
ca timpul să ne piardă urma tălpilor pe pământ
și să nu mai avem frică de moarte.
ia-mă de mână și fă primul pas;
e mai ușor decât pare a fi,
trebuie doar să clipești suficient de tare
ca genele să înceapă să îți sune a
bătaia aripilor unui fluture.
ia-mă de mână și fii fără teamă,
dacă văzduhul nu te va recunoaște
venele ni se vor contopi
într-un dans de păsări călătoare
și vom pluti împreunați deasupra
timpului care ni se va târî rătăcit peste urme voalate.
ia-mă de mână, nu zăbovi.
în liniile din palme
în care te străduiești atât să ne citești viitorul
n-o să găsești altceva decât trecutul
căci ele-s doar amprente
ale drumului nostru în mâini
pe sârmă.

poem geamăn cu echinocțiu de toamnă
Anna Grozavu

5 comentarii:

  1. Poate ca am gresit amarnic, dar tin sa cred ca visul nostru impreuna mai avea cativa ani de asteptat...Nu am nici o scuza, decat ca m-am ferit, ca am vrut sa te las sa-ti traiesti o viata vie, nu sa visezi...de asemeni am reusit si eu la fel...ea e...e ea...am sentimente mari, s-au dezvoltat de-a lungul timpului si sunt fericit ceea ce sper ca esti si tu...Imi pare rau pentru tacerea asta atat de crunta...imi aduc aminte cu drag toate vorbele noastre si sentimentele de ni le impartaseam...chiar si acum de nu le mai putem readuce la viata, tot iti vad chipul si ma gandesc la tine...te-am iubit si sincer sa fiu, nu cred ca ce a fost vreodata in mine va disparea candva...Iarta-ma caci nu am fost in stare sa iti urez un sincer si cald La multi ani cum sper ca il asteptai...mi-a fost frica sa sun..nu stiu..nu uita te rog ca in inima mea ai ramas si ramai mereu..iar Razvan acela sa aibe mare grija de tine, altminteri o sa ii sara o omenire in cap...ma bucur ca ai gasit pe cineva....sper ca iubesti....meritai de prea mult timp asta....cu drag, te sarut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase poeme... foarte frumoase. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un poem din care se degajă un lirism genuin, cu o versificaţie estetizată... Felicitări!... G.A.S.

    RăspundețiȘtergere