miercuri, 22 august 2012

clarobscur

Fotografie ( Timeless Ballerina ) : Maria Alexandra Creţu
















am trecut prin toate
şi toate au trecut prin mine
până când
chiar şi ceapa plângea tăindu-mi viscerele
devenit o perdea diafană
care îmi despărţea eul de mine

cameră funerară, sală de bal, mi-e totuna
când piciorul balerinei e de mult frânt
şi astăzi tremură
în timp ce talpa lui devine
pământul ţintă a sărutului unui naufragiat

dorm cu capul în palma deschisă
ca să găsesc în ea dimineaţa
vise pe care mi le fură zorii
şi le prefac în umbre de cearşaf alb
căci doar acolo, în ele
torni apă pe ciment
şi-apar ridichi uriaşe şi vrejuri de fasole
doar acolo mai există speranţă
când pasărea Phoenix se îndrăgosteşte de fluture
doar acolo pisica le dăruieşte toate cele
nouă vieţi
chiar dacă nu sunt nicidoată de ajuns.


Fotografia din imagine aparţine Alexandrei Creţu

8 comentarii:

  1. aww, ai uploadat-o ^^ e genială, ca de obicei <3 mai ales că apare o pasăre Phoenix prin ea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiam eu cine este acest ,,e" misterios :)

      Ștergere
  2. Versurile sunt mai presus de geniale. Am acordat câteva minute blogului tău, citind ultimele 2-3 postări și pot să spun că m-ai fascinat. Îmi face o deosebită plăcere să te citesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ,,Genial" este un cuvânt mare, poate prea mare ca eu să îl merit, cel puțin acum, dar îți mulțumesc; mă bucur tare mult că îți fce plăcere să MĂ citești (mi-a plăcut mult cestă exprimre a ta, foarte corectă, de altfel), înseamnă mult pentru mine.

      Ștergere
    2. „Genial” mi se pare cel mai potrivit cuvânt care să exprime talentul tău.

      Ștergere
    3. Ah, abia acum am observat ,,a"-urile lipsă de mai sus, îmi cer scuze, tastatura mea şi cu mine nu prea ne mai înţelegem.

      Mulţumesc frumos că gândeşti astfel! Complimentele pe care simt că nu le merit pe deplin mă fac să îmi doresc să le merit şi să nu stau cu mâinile în sân :)

      Ștergere
    4. Nu este nicio problemă pentru lipsa „a”-urilor atâta timp cât cuvintele tale au fost pe deplin înțelese. Cât despre complimente, părerea mea este să lași oamenii să-ți aprecieze lucrarea și felul în care făurești cuvintele astfel încât să reușești să ți le însușești cu toată încrederea :)

      Ștergere
    5. Voi încerca, mai e puţin de lucru la partea cu încrederea, dar o rezolv eu cumva. Mulţumesc! :)

      Ștergere