joi, 15 martie 2012

poem cosmic

A, cum ţin minte simţământul acela
despre care doar citeam
fără să îndrăznesc să sper că ar fi putut exista vreodată în mine;
când, cu aripile bete, fluturii se loveau cap în cap
în traficul prea aglomerat din stomacul meu
şi inima mi-era condusă de un hamster hiperactiv care alerga-ntr-o roată;
când poezia se scria pe şerveţele
ţâşnind din mine ca un gheizer flămând de cer,
şi cel mai adânc întuneric îmi lumina pupilele
în nopţile în care nu puteam să dorm de fericire..
Da, îmi amintesc perfect sentimentul acela de întregire
când iubirea şi cu mine
am renăscut din praf de stele şi
ne-am legat una de alta
ca o cometă şi coada sa.

Fotografie:Anca Mitroi

4 comentarii:

  1. Ai aparut intr-o lume guvernata de "a avea". E magic! Peste mininatul tau talent, imi dai sperante ca oamenii pot si vor trai si pentru " a fi", "a simti", "a darui"....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar am scris la un moment dat un eseu cu tema ,,Viaţa se conjugă între două verbe:,,a fi" şi ,,a avea" şi am ajuns la concluzia că, din păcate, astăzi, ,,a fi" se cam rezumă la ,,a avea". Genul de oameni care cred că faptul că au nu ştiu câte maşini,vile etc. îi face şi îi defineşte mi se pare din ce în ce mai uşor de întâlnit.

      Mulţumesc pentru cuvintele frumoase şi sper şi eu, la rândul meu, acelaşi lucru...Eu sunt convinsă că pot, trebuie doar să vrea! :)

      Ștergere
  2. Chiar mi-e dor de o noapte in care sa nu pot dormi de fericire ..din pacate cometa mea si-a ratacit coada in universul asta mare :)

    Superba poezia ,cand scoti un volum ?
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era o vorbă : ,,O veni și vremea aceea, voinice!" Nu-ți face griji, te va găsi când o vei aștepta mai puțin.

      Mulțumesc mult.Când o să mai evoluez și o să fiu suficient de bună!
      >:D<

      Ștergere